Sık Sorulan Sorular
1. Motospartan.com.tr adresine neden üye olmalıyım?
-
Siparişlerinizi kolayca takip edebilir, geçmiş alışverişlerinize anında ulaşabilirsiniz.
-
Özel kampanya ve indirimlerden ilk siz haberdar olursunuz.
-
Üyelere özel fırsatlar ve ön satış ayrıcalıklarından yararlanabilirsiniz.
-
Adres ve ödeme bilgilerinizi kaydederek her seferinde tekrar bilgi girmek zorunda kalmadan hızlı alışveriş yapabilirsiniz.
2. Ürünler orijinal mi?
Evet, markalı tüm ürünlerimiz %100 orijinaldir. Motospartan.com.tr yalnızca güvenilir ve distribütör onaylı tedarikçilerle çalışır. Satın aldığınız ürünler, markaların resmi garantisi altındadır.
3. Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Hafta içi saat 15:00'e kadar verilen siparişler aynı gün, sonrasında verilen siparişler ise ertesi iş günü kargoya teslim edilir. Kampanya dönemlerinde yoğunluk nedeniyle ufak gecikmeler yaşanabilir.
4. Hangi kargo firmalarıyla çalışıyorsunuz?
Siparişleriniz Türkiye'nin her yerine anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo ile hızlı ve güvenli bir şekilde gönderilmektedir.
5. Kargo ücreti ne kadar?
Kargo ücreti her ürün için ayrı olarak sistem tarafından hesaplanır ve ödeme aşamasında ayrıntılı olarak gösterilir.
6. Ürün iadesi veya değişimi yapabilir miyim?
Evet, kullanılmamış ve tüm aksesuarları tam olan ürünleri, teslimat tarihinden itibaren 14 gün içinde iade edebilir veya beden/model değişimi talep edebilirsiniz. Detaylı iade prosedürümüzü İade Politikası sayfamızdan inceleyebilirsiniz.
7. İade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılır?
İade ürününüz depomuza ulaştıktan ve kontrolleri tamamlandıktan sonra, 1-7 iş günü içinde ödemeniz, alışveriş sırasında kullandığınız ödeme yöntemine göre iade edilir. Kredi kartı / Banka kartı ile yapılan ödemelerde hesap ekstrenizde artı bakiye olarak görünecektir.
8. Beden seçimi konusunda yardımcı olabilir misiniz?
Tabii! Ürün sayfalarımızda beden tablosu mevcuttur. Ayrıca, beden konusunda tereddüt ederseniz, müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
9. Ödeme yöntemleriniz nelerdir?
Motospartan.com.tr üzerinden güvenli bir şekilde kredi kartı, banka kartı ve havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.
10. Stokta olmayan bir ürünü nasıl temin edebilirim?
Stokta olmayan ürünler için "Stok Gelince Haber Ver" seçeneğini kullanabilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek özel sipariş taleplerinizi iletebilirsiniz.
11. Müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?
Bize İletişim sayfamızdan ya da info@motospartan.com.tr adresine e-posta göndererek ulaşabilirsiniz.