Araçınız çalışmıyor ya da çalıştırmaya çalışırken titriyor mu? O zaman çözüm burada! NGK'dan, orijinal ekipman kalitesine sahip BP7ES modeli, uygun fiyatla tek parça buji.
NGK, en yüksek kalite gereksinimlerini karşılama konusunda standartlar belirler. Gelişmiş teknoloji ile NGK, aşırı koşullara dayanabilecek bir buji performans standardı sağlar. Japonya'daki tüm araçların ve iki tekerlekli araçların %90'ından fazlası, fabrika çıkışı NGK ürünleriyle donatılmaktadır. NGK bujileri, hem kanıtlanmış hem de gelişmiş teknolojileriyle dikkat çeker. Performansı maksimize etmek ve çevresel etkiyi minimize etmek konusunda uzmanlardır.
Teknik Açıklama ve Teslimat Verileri:
- Buji Modeli: NGK BP7ES
- Üretici: NGK
- NGK, dünyanın önde gelen buji üreticisidir.
- Üretim Tesisleri: Son teknoloji üretim tesisleri, büyük araştırma ve geliştirme yatırımları, ayrıca Formula 1'den iki tekerlekli motor sporlarına kadar güçlü bir yarış taahhüdü, NGK bujisinin başarısını pekiştirmektedir.
- Vibrasyona karşı özel dayanıklılık
- UYARI: Çok düşük ısı değeri motor hasarına yol açabilir. Bu nedenle, her zaman yetkili servise danışın.
Teknik Özellikler:
- Anahtar Genişliği: 20,8 mm
- Dış Diş (mm): 14 mm
- Diş Uzunluğu (mm): 19 mm
- Buji Bağlantısı: Çıkarılabilir SAE bağlantı
- Ateşleme Pozisyonu (mm): 3 mm
- Buji Elektrodu: Nikel merkez elektrodu
- Buji Bastırma: Bastırılmamış
- Buji Sızdırmazlık Yeri: Düz sızdırmazlık yeri
Üretici Numarası: 2412
Teslimat Adedi: 1 adet
Teslimat İçeriği: 1 adet, ürün resminde gösterildiği şekilde teslim edilir.
NGK BP7ES UYUMLU MOTOR LİSTESİ
Marka |
Model |
Tip |
Yıl |
BMW |
R 100 /7 |
247 |
1978 |
BMW |
R 100 /7 |
R100/247 |
1976-1977 |
BMW |
R 100 CS |
247 |
1980-1984 |
BMW |
R 100 RS |
247 |
1978-1984 |
BMW |
R 100 RS |
R100 |
1976-1977 |
BMW |
R 100 RT |
247 |
1978-1984 |
BMW |
R 100 S |
247 |
1978-1980 |
BMW |
R 100 S |
R100 |
1976-1977 |
BMW |
R 100 T Touren |
247 |
1977-1980 |
BMW |
R 45 S |
248 |
1978-1985 |
BMW |
R 50 /5 |
R50/5 |
1969-1973 |
BMW |
R 60 /5 |
R60/5 |
1969-1973 |
BMW |
R 60 /6 |
R60/6 |
1973-1976 |
BMW |
R 60 /7 |
247 |
1978-1980 |
BMW |
R 60 /7 |
R60/7 |
1976-1977 |
BMW |
R 65 1.Serie |
248 |
1978-1980 |
BMW |
R 65 2.Serie |
248 |
1980-1981 |
BMW |
R 65 2.Serie |
248 |
1982 |
BMW |
R 65 2.Serie |
248 |
1983 |
BMW |
R 65 2.Serie |
248 |
1984 |
BMW |
R 65 2.Serie |
248 |
1985 |
BMW |
R 65 LS |
248 |
1981-1985 |
BMW |
R 90 S |
R90/S |
1973-1976 |
Kawasaki |
AE 80 A |
AE080 |
1981-1982 |
Kawasaki |
AR 80 A |
AR080A |
1981-1982 |
Moto Guzzi |
California 1000 III i.e. |
VY |
1990-1993 |
Moto Guzzi |
NTX 750 |
LX |
1986-1993 |
Moto Guzzi |
Quota 1000 i.e. |
KB |
1992-1997 |
Moto Guzzi |
S 1000 |
VV |
1990-1993 |
Suzuki |
RG 80 C Gamma |
NC11A |
1985-1987 |
Suzuki |
RG 80 Gamma |
NC11A |
1988-1995 |
Suzuki |
TS 185 ER |
TS1852 |
1979 |
Suzuki |
TS 250 |
TS2504 |
1978 |
Suzuki |
TS 250 ER |
TS2504 |
1979-1981 |
Yamaha |
SR 250 |
|
1982-1983,1985,1989 |
Yamaha |
SR 250 |
3Y8 |
1980-1983 |
Yamaha |
SR 250 |
3Y9 |
1992-1994 |
Yamaha |
SR 500 G |
2J4 |
1979-1983 |
Yamaha |
SR 500 SP |
2J4 |
1978-1979,1981-1983 |
Yamaha |
XJ 650 H |
4K0 |
1980-1985 |
Yamaha |
XJ 650 N |
4K0 |
1982-1985 |
Yamaha |
XJ 750 Seca |
11M |
1982-1984 |
Yamaha |
XS 250 |
1U5 |
1977-1980 |
Yamaha |
XS 400 |
2A2 |
1980-1982 |
Yamaha |
XS 400 SE Special |
4G5 |
1981-1983 |
Yamaha |
XS 650 SE Special |
3L1 |
1981-1983 |
Yamaha |
XS 650 SE US Custom |
3L1 |
1980 |
Yamaha |
XS 750 |
1T5 |
1977 |
Yamaha |
XS 750 E |
1T5 |
1978-1979 |
Yamaha |
XS 750 SE US Custom |
3L3 |
1980-1982 |
Yamaha |
XS 850 |
4E2 |
1980-1982 |
Yamaha |
XT 250 |
3Y3 |
1980-1990 |
Yamaha |
XT 500 |
1U6 |
1976-1985 |
Yamaha |
XV 1000 TR1 |
5A8 |
1981-1984 |
Yamaha |
XV 750 SE Special |
5G5 |
1981-1984 |